Translate

28 Ağustos 2011 Pazar

Yerleri Değişmeyi Bile İstiyorum; Yüzün Gülsün Diye


Bilmezmişsin gibi seni ne kadar çok sevdiğimi...

sana ışığım değil, ışık kaynağım dedim ben. Sen benim yol gösterenim olmuştun hep. Doğruyu yanlışı öğrendiğim en içimden gelen ses. İlklerim oldun hep. Attığım ilk adımda düşmemem için ellerimden tutan sendin. Korudun, kolladın, yürümeyi öğrettin yol gösterdin, kaynaklık ettin... Belki bu yüzden gittiğim her yol sana çıkıyor... Açtığım her kapının arkasında sen varsın... Aklımın her köşesinde... Kalbimin en kuytularında... Kimsenin göremeyeceği yerlere saklıyorum seni. Kimse bulmasın, kimse görmesin diye...

Ama yinede sahiplenmek istemiyorum seni. Sen özgür olmalısın. Başın hep dik durmalı. Belki uzaktan, çok uzaktan bakmalıyım sana. Hiç dokunmamalıyım belkide; bir yabancı gibi... Bir şey olmaz bana merak etme artık. Hala küçük bir çocuk değilim. Bakarım başımın çaresine. Üstüme bu kadar titremene gerek yok. Ben ışık kaynağıma yürürüm. Belki önce yanlış yolları denerim. Ama yinede seni bulurum...

Şimdi yine bakma sen benim böyle dediğime. Ben sahiplenmek istemiyorum ama sahibim ol istiyorum. Al beni derinine sakla istiyorum. Kimsenin görmeyeceği, en kuytu köşelerde olmak istiyorum. Bir tek seninle yalnız olayım istiyorum... Yalnızlığımı aklımda sakladığım senle yaşamalıyım diyorum...

Mahrum etme beni bundan demek gelse de içimden; dilim varmaz söylemeye... Yüzüm yok istemeye... Biliyorum, en şanlıyım: Seni sevdiğim için... En büyük duam benim yerimde olabilmen için...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...