Translate

26 Ağustos 2011 Cuma

Öküzlüğüme Ver Ne Olur...


Ben tam bir geri zekalıyım! Salağım! Düşüncesizim! Çöpüm ben ya çöp!

Akılsız başın cezasını ayaklar değil kalp çeker. Kalbim ağrıyor. Yaptığım hata kelimelere sığdırılamaz. Kıymet bilmesini bile bilmiyorum ben! Tam bir öküzüm! Nasıl oluyor da bu kadar salak davranışlarım olabiliyor bilmiyorum ama oluyor işte!

Günlerdir üzerimde bir gerginlik var. Patlayacak yer arıyorum. Her şey üzerime geliyor. Her şey bana batıyor. Ağlamak istiyorum ama ağlayamıyorum. Daha doğrusu ağlayamıyordum. Bugün yaptığım salaklıktan sonra kendimi daha fazla tutman mümkün değildi.

Patlayacak yeri buldum ama bu kadar yanlış bir seçimi nasıl yaptığım konusunda hiçbir fikrim yok. Bu hayatta en çok değer verdiğim insanı nasıl bu kadar kolay kırabildim bilmiyorum. Bu nasıl bir yetenek hiçbir fikrim yok.

İnsan canından çok sevdiği bir insana sokağın ortasında nasıl bağırabilir? Nasıl sen benim için hiçbir şeysin diyebilir? Ben nasıl bir insanım?!

Şimdi defalarca özür dilesem, kendimi affettirmek için bin bir çeşit taklalar atsam yaptığım hata düzelir mi?! Unutulur mu?! Bu kalp ağrısı geçer mi?!


***Sen yanımdan gittiğin andan beri kalbim ağrıyor... Durup durup gözlerim doluyor... Kendi kendime sessizce bağırıyorum, kızıyorum ama kendimi azarlamak beni 1 gram bile rahatlatmıyor. Çünkü sen susuyorsun hiçbir şey söylemiyorsun. Bana bağırmanı istiyorum. Herkesin içinde rencide etmeni. Ama sen yoksun. Varken de sessizdin. Nasıl deliciydi sözlerim bilmiyorum ama onları söyleyen ben değildim. Ne söylediğimin farkında bile değildim... İçimde yaşayan öküze ver... Ne olur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...