Translate

8 Ağustos 2011 Pazartesi

NEDEN ?!?!?!


Neden ben?.. Seçilmiş kişi falan mıyım ben?! Niye beni bulur istemediğim bütün her şey?.. İstediklerim niye hiçbir zaman gerçek olmaz?! Çok mu şey istiyorum yoksa?.. Çok mu zahbetliyim?.. İmkansızlıkların hepsi bana mı kısmetmiş?.. Yoo, inanmıyorum bu kadarına. Bu kader olamaz. İnanmıyorum. Bence sorun bende!

Geçirdiğim en berbat 1 hafta bu hafta olsa gerek. Son 1 haftadır iyi tek bir şeyin bile olmaması tesadüf olamaz. Bence uğursuzluk, şansızlık, kötü dilek ve daha olabilecek kötü her şey benim üstümde toplanmış olmalı. Rüyalarım bile düzgün değil. Ya kabus görüyorum ya imkansız bir şeylerin peşindeyim ya da karma karışık, anlamı olmayan, geriye bir sürü soru işareti bırakan rüyalarla uğraşıyorum. Bilinçaltımda neler var bilmiyorum ama ben aslında üstünde neler olduğunuda çok kestiremiyorum. Hayatımda düz giden hiçbir şey yok. Zikzaklı, bol virajlı yollardan geçiyorum. Karma karışık olabilecek her şey karma karışık. Geçirdiğim 2-3 mutlu günün mutsuz yanları yine üst üste yığıldı galiba. Her şey birden üstüme geliyor. Duvarlar üstüme geliyor, eşyalar üstüme geliyor, insanlar üstüme geliyor... Daralıyorum... Hiçbir yere sığmıyorum. Kelimeler boğazımda düğümleniyor, konuşamıyorum... Aslında konuşmak da istemiyorum. Kararlıyım, bu sefer susucam. Konuşmak yok, şimdi olmaz. İçimde biriktirmeye devam edeceğim.

Her şey sonsuza kadar böyle kötü gidemez. Bu imkansız. Zaman buna bir gün elbet dur diyecek. Ya da ben zamanı beklemeyip durduracağım belki. Ama şimdi akışına bırakmak gerek. Hayat beni hangi kalıba sokuyorsa o kalıba girmeliyim. Akışkan olmalıyım ki kolay şekil alabileyim. Belki zor ama olmalı! Olmak zorunda. Sabretmek zorundayım.

İçime her zaman sığmıyor tabii her şey. İşte yine sığmadı. Kendimi burda yazarken buldum bir an. Bu kararı nasıl aldığımı cidden hatırlamıyorum bile. Günlerdir yazasım var. Ama tutuyordum kendimi. İdare ediyordum öyle... Dayanamamışım demekki...

Olsun siz yabancı değilsiniz ki... Hem kim bilir belki tüm bunlar bir gün roman bile olur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...