Translate

9 Ağustos 2011 Salı

Kafesteki Ben


Benim için sıkıntı hali demek:

Önce soğuk soğuk terlemeye başlarım. Sonra yavaş yavaş kırmızı rengini alırım. Bunlarla beraber kalbin rintmini artırdığını hissederim. Kalp atışlarım hem dışardan görülür hem de duyulur olmuştur artık. E tabi nefes almak sanıldığı kadar kolay değildir bu durumda. Terleme devam eder. Sıcak basmıştır iyice. Aynaya baksam kıp kırmızı olduğumu görceğimden bakmak istemem. Nefes almak da zordur ya oturmak veya yatmaktan yana kullanırım tercihimi. Fark etmez hangi pozisyonda olursam olayım bir ayağımı hızla sallarım. Kontrolümden çıkmıştır artık. Ne yaparsam yapayım durdurumamam ayak sallamayı. Çünkü bilinçli yapmam bunu. Duvarlar bana çok yaklaşmış gibidir. Eşyalar üstüme üstüme geliyodur. İnsanlardan kaçmaya başlarım... Daha sonra gözlerim dolar. Ama her zaman yanaklarımdan süzülmez top top yaşlar. Bazen içeriye akıtırım onları. Bazen tutabildiğim kadarını tutarım ama hepsini birden tutmasını başaramam. Ağlama krizim geldiğinde yalnız değilsem evde banyoya girerim. İçeriden kapıyı kilitlerim ki kimse beni görmesin, kimse ağladığımı duymasın, kimse bilmisin... Başkalarının önünde ağlamayı pek sevmem. Hele evde ailemin önünde neredeyse hiç ağlamam. Çok nadir görürler ağladığımı. Aslında çok ağlarım. Ağlama benim rahatlama biçimim. Gözlerimi sıklıkla şiş görebilirsiniz. Sebebini çok düşünmeyin. Ağlamadım diyorsamda büyük ihtimalle ağlamışımdır. Dediğim gibi kolay ağlarım. Ama her şeye de ağlamam. Kinciyimdir. Kin tutmaya başladıysam göz yaşları çoktan dinmiştir. Ama bazen de kin tutamam. Hatta kin besleyebilmek için uğraşırım ama sanki o insanın kine karşı bir kalkanı vardır. Ona işlemez benim tutacağım kin. E ben de tutamam zaten. Artık kin tutmak için uğraşmıyorum. Zaten artık istemiyorum da. Çok eskide kaldı bu isteğim. Ama kin tutamadığımda ağlarım. Ve ağlıyorum. Sonra ağlama krizim de biter. Yalnız kalmak isterim. Kalırım da. Yalnızlığımı Teoman'ın, Şebnem Ferah'ın ve Bülent Ortaçgil'in en sevdiğim şarkılarını dinleyerek yaşarım. Bütün şarkıları en sevdiğim şarkılarıdır. Her ruh halime göre şarkı vardır çünkü. O an ne istiyosam onu dinlerim. Yavaş yavaş rahatlamaya başlarım. Sonra rahatlarım da zaten. Hatta küçük küçük gülerim bile. O derece rahatlarım. Ama bu rahatlama korkutur beni. Tanıyorum çünkü kendimi. Arkasından gelecek daha büyük bir patlamanın habercisidir bu rahatlama. Başka hiçbir şey değil.

İşte aynen bu durumdayım! Yazarak değişmeye çalışıyorum. Yeteri kadar açık oldu galiba...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...