Translate

14 Ağustos 2011 Pazar

İşte Böyle Bir Şey: Ben Anlatamam, Sen Anla...


Ne diyoduk? Mutluluk...

Neyi öğrendim biliyor musun? Mutlu olmayı. Sayende öğrendim bunu, sonunda. Küçük şeylerden mutlu olmayı başarabilen biri olduğumu düşünürdüm. Ve aslında hala öyle düşünüyorum. Ama mutsuzluğu da bir o kadar çabuk yakalıyordum...

İnsanın içini kaybetme korkusu sarmayadursun. Ne mutsuzluk kalıyor ne de bir başka bir şey. Hem öğreniyor da insan mutsuz olmamayı. Mutlu olmayı biliyordum, onu öğretmedin bana. Sen bana mutsuz olmamayı öğrettin. Hayatın gerçekleriyle yüzleştirdin. Hatalarımı yüzüme vurdun. İnsan mutlu olacaksa önce kendini tanımalıymış meğer. Ben tanımıyormuşum kendimi. Geç farkına vardım ama başardığım konusunda eminim. Mutsuzluğum silindi bir anda. Hatta şimdi acıyorum 4 gün önceki halime bakarak. Ne kadar da zavallı... Ama suçlamıyorum onu. O böyle olabileceğini hiç bilmiyordu. Hiç düşünmemişti yokluktan varlık yaratabileceğini. Kimsede göstermemişti ona bunun olabileceğini. Ben biliyorum artık; bu var olan yokluk yokluk değil, varlık sandığım varlık da varlık değil. Kısmi yapay bir dünya tüm bunlar. Ama bilemezsin içimi nasıl huzurla dolduruyor. Hep derdim en acısından da olsa gerçeğin tadı bir başka güzel diye; daha gerçeği görmeden bunu diyebiliyormuşum. Şimdi gerçekle bir bütün oldum. Tattıkça daha da mutlu oluyorum.

Bir kaç yazı önceydi. Sana güzel sözler söyleyip varlığına teşekkür etmiştim. Şimdi tekrarlamayacağım tüm bunları ama yinede sen hisset onları...

Mutluluğunu anlat demiştin ya sen de mutlu olmak istercesine: Anlatıyorum işte. Ama mutluluğu ifade etmesi o kadar zor ki. İçim içime sığmıyor. Bu nasıl anlatılır ki?

Biliyor musun? Yalnız olmak istiyorum. Ama bu sefer öncekiler gibi değil. Yalnız olmak illa insanın dış dünyadan kendini soyutlaması değildir bence. İnsanın kendini dinlemesi ve onu anlamasıdır. Çevremde yığın yığın kalabalıklar istiyorum. En yapmacığından. Çevremde 1-2 insan istiyorum en içteninden. Ve ömür boyu yalnız olmak istiyorum, bir olacağımızdan...

Mutluluğumu anlayabildin mi? Ben anlatamıyorum da...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...