Translate

24 Ağustos 2011 Çarşamba

Canım Sıkıldı !


Senin de sıkıldığın oldu mu hiç? Ne bileyim, bu olmasın, şu olmasın, bu da olmasın, şu da olmasın falan dediğin? Olmuştur değil mi mutlaka? Olmuştur olmuştur...

Öyle işte... Aynı öyle bir gün... İstemediğim şeyler, istemediğim olaylar, istemediğim insanlar... Çok mu kötüydü günüm? Çok mu berbattı? Hiç sevmediğim insanlar mı vardı çevremde? Hayır ama böyle hissediyorum ve bu his beni bitiriyor.

Aslında şu an anlatacak çok fazla bir şeyim yok. Bugün kötü geçti falan ama anlatabileceğim bir şey yok çünkü hiçbir şey olmadı. Sadece kötü hissediyorum. Kısacası sırf canım sıkıldığı için yazıyorum şu an bunu. Ve can sıkıntım geçmiyor. Hiç azalmıyor. Bir kutunun içinde hapsolmuş gibi hissediyorum. Bunaldım.

Her can sıkıntılı dönemimde olduğu gibi Teoman, Bülent Ortaçgil ve Şebnem Ferah dinlemeye başladım. Bakalım işe yarayacak mı..?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...