Translate

18 Ağustos 2011 Perşembe

Artık Mutluyum.


Hadi beraber hayal kuralım...

Artık biliyor olmalısınız isteklerimi, hayallerimi, hedeflerimi...

Ama biraz farklılaşmaktan yanayım bu aralar. Böyle sürmez bu hayat. Daha da güzel yaşamalıyım ben...

Nasıl mı? İşte ben de bunu düşünüyorum günlerdir. Hayatımı renklendirecek bir şeyler arıyorum. Ama bunları bulmak o kadar da kolay olmuyo.

Öncelikle; her şeyi bir kenara bırakıp ciddi bir boşvermişlikle başlıycam buna. Bu arada benden size hayatınızı renklendirmeniz için ciddi bir iki tavsiye: Hobi edinin ve kendinize zaman ayırın. ;)

Bazen mutlu olmanın böyle küçük tiyoları vardır. Örneğin ben, kendime vakit ayırdığımda mutlu oluyorum. Ya da sevdiğim şeylerle uğraşmak bana baya bir keyif veriyor.

Bence bu dünyadaki herkes az veya çok mutlu olmayı hak ediyordur. Çevrenizdeki insanları sevindirin. Siz de mutlu olacaksınızdır.

Şimdi yine sorarsınız siz, ne saçmalıyorsun sen diye. Söyliyeyim: Ben mutluyum ve sizde mutlu olun istiyorum. Ve herkes mutlu olsun istiyorum. Savaşlar bitsin istiyorum. Dünya barışı olsun istiyorum. =P Bak yine çok şey istemeye başladım. Bu kadar çok fazla şey istemek insanı umutsuzluğa sürüklüyor. Küçük şeylerden mutlu olmalı insan.

Mesela ben; geçen gün çok sevdiğim bir insanın yüzünü gülümsettiğime inandım. Bunu görmedim ama hissettim. Ve bu beni inanılmaz mutlu etti. Büyük bir şey olsa belki bu kadar sevinemezdim de. Hani bazen olur ya, çok istediğiniz bir şey vardır. O kadar çok istemişsinizdir ki artık gerçek olmasından çok istemeye odaklanmışsınızdır. O istediğiniz şey gerçekleştiğinde birden bir boşluğa düşersiniz. Belki de o çok istediğinizi sandığınız şeyi o kadar çok istemiyormuşsunuzdur. Belki sadece kendinizi istediğinize inandırmışsınızdır. Bu yüzden küçücük şeylerden bile mutlu olmak ve ne istediğimizi tam anlamıyla bilmek gerekiyor. Ben sadece mutlu olmak istiyorum ve bunun içinde büyük hayaller kurmak kurup, imkansızlıklara kendimi kaptırmıyorum. Noldu o kocaman hayallerine derseniz; onlar hala duruyorlar, hala gecelerimi onlar aydınlatıyorlar... Ama eskisi gibi beni öldürmüyorlar, aksine mutlu ediyorlar...

Sevmek sevilmekten daha önemlidir. Mutlaka sevin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...