Translate

20 Temmuz 2011 Çarşamba

Zoraki Cümleler


Aslında kafamdaki başlık bu değildi. Aslında kafamdaki yazıda bu değildi. Tamamen planın dışında bir yazı yazıcam. Bu ilk değil ama şu an cümleleri toplamakta çok zorlanıyorum.

Başlık "Yalnız Ölmek İstiyorum" olacaktı. Yazı bunu ne kadar istemediğimi ya da neden böyle dediğimi anlatıcaktı. Ama artık öyle bir yazı yok. Öyle bir şey yazmayacağım.

Evet ben yalnız ölmek istiyorum. Çünkü; çünkülerim var. Sıralamaya nerden başlayacağımı bilmiyorum...

Demişimdir daha önce eminim: Mutlu olmak istiyorum. Ve herkes mutlu olsun istiyorum. Özelikle benim yüzümden kimse üzgün olsun istemiyorum. Ama galiba parmağımı bile kıpırdatmadan(!) 2 kişiyi üzebiliyorum. bilmiyorum belki daha fazlasınıda yapıyorum. Umarım bu kadardır. Çünkü ben yaşamdan soğuyorum!

2 yorum:

  1. Çünkiler hep olacak, sıkma canını:)

    YanıtlaSil
  2. Ah ah keşke öyle demekle olsa.. =)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...