Translate

27 Temmuz 2011 Çarşamba

Söylemek İstedim


Neşeyle döndüm geri. Özlemişim gülüp eğlenmeyi.

Güzel geçen 12 günlük bir İstanbul tatilinin ardından tekrar Nazilli'deyim. Normalde sevmem burda olmayı. Sıkılırım çünkü. Yapcak pek fazla bir şey yoktur. Ama özlem gideriyorum şimdi. Keyfim yerinde. Mutluyum. Neşe saçıyorum etrafa.

Ben sevilmeyi severim; ama sevmek daha güzel gelir bana sevilmekten. Zaten kıymet bilir mi insan sevmeden? Sanmıyorum ben, inanmıyorum sevmeyinin seveni anlayacağına. sevmek gerek bu yüzdün.

Paylaşmak da güzeldir mesela. Bazen derdi hüznü; bazen de neşeyi paylaşır insan. Hüznümü paylaşmıyorum bugün; bugün keyfi, mutluluğu çoğaltıcaz birlikte.

Sarılmak neden güzeldir bilir misiniz? Sağ tarafta kalp yoktur. Orası hep boştur. Ama sarılınca sağ tarafınızı onun kalbi doldurur. Daha bir çoşkuyla çarpar kalpleriniz birleşince. Tek vücut olmak gibidir aslında; tek bir ritimde atan kalplerin sesini duymak. Ya da tamamlamak birbirinizi. Ne güzel şeydir o an yaşamak.

Niye söylüyorsun ki bunları şimdi bize diyeceksiniz. Sadece söylemek istedim, paylaşmak istedim o kadar.

Gününüz, geceniz, akşamınız, sabahınız; kısaca hayatınız çilek tadında olsun. =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...