Translate

6 Temmuz 2011 Çarşamba

Maskeli Balo


Mutluluk...

Kayıp gider avuçlarından, ne tutabilirsin ne de kal diyebilirsin.

Sebebini bilirsin ama söyleyemezsin. Kelimeler düğümlenir boğazında...

Maskeler takarsın yüzüne. Gülen suratlar. Ama kim bilir neler var o maskelerin altında. Bilmez hiç kimse. Bilmez en yakın dost. Bilmez sevgili. Bilmez aile. Hepsi o maskenin görünen yüzüne bakarlar...

Hayallerin uçar gider bir bir. Sadece arkalarından bakmakla yetinirsin. Yoktur çünkü yapılabilcek hiçbir şey.

Ne güzel! Yalancılık sana çok yakışmıştır. Herkes sever onu. O halini. Bilmez çünkü hiçbiri içindeki harabeleri.

Hayat bir "Maskeli Balo" !!!

2 yorum:

  1. Ben bu yazıya bayıldım ne güzel anlatmışsın İpekcim içimi okudun sanki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 yıldan fazla zaman olmuş yazalı ama ben de hala ayni hissediyorum, zaman durmuş galiba... =) Beğenmene sevindim canım =)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...