Translate

28 Temmuz 2011 Perşembe

Hayal Gücünün Gücü


İyi değilim ben! Cidden iyi değilim. Yardıma ihtiyacım var. Biri yardım elini uzatsın! Kendime gelmem, toparlanmam gerek. Ne yaptığımın farkında değilim. Sizce normal mi yani bu durum?! Yoo, hayır, olamaz. Kendimin bile farkında değilim. Hayal dünyasında yaşıyorum. Beni biri doktora götürsün: Şizofreni olabilirim. Olmayan olaylar olmuş gibi geliyor, olmayan kişilerle konuşuyorum. Sizce hala her şey yolunda mı?! Normal insanlar böyle mi yaparlar? Kendi hayal dünyasının kurbanı olan kaç kişi vardır?! Kendi yalanlarına tüm gerçeklerden daha fazla inanan kaç kişi vardır?! Ben onlardan biriyim. Ama kimseye yalan söylemiyorum. En büyük yalanım kendime. Bütün yalanlarımı, hepsini kafamda canlandırıyorum. Sonra onlara inanıyorum. Sonra her şeyi gerçek zannediyorum. Bütün suçum bu. Hepsi bu! Ben kendi yalanlarıma inanıyorum. Artık yalanlarım beni hiç avutmuyor. Yalan olduklarının farkına artık eskisinden daha geç varıyorum. Şizofreni olduğumu unutuyorum. Her şeyin birer hayal, halüsinasyon olduğunu unutuveriyorum... Belki de yaşlanıyorum... Belki, belki, belki de... Anladınız işte siz; beni daha fazla uğraştırmayın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...