Translate

11 Haziran 2011 Cumartesi

Yalan


Gece saat 1.30 civarı ve ben uyuyorum. (Sözde uyku.) Annem bulaşık makinesini kapatmak için mutfağa geliyor. (Mutfak benim odamın yanı.) Ve benim sesimi duyup birisiylemi konuşuyorum diye merak ediyor. Her şey böyle başlıyor.

Ben hıçkıra hıçkıra ağlıyorum. Önce annem uyanık olduğumu düşünüp: "İpeek niye ağlıyorsun? Ne oldu?" diyor ama benden ses soluk yok. Zaten o sesleri çok net duymadım da. Sonra bir ses: "İpek kalk su iç hadi. Sana su getirdim. Hadi kalk." diyor. Ben gözlerimi açıyorum ve başımda annem. Bana su içirmeye çalışıyor. Ben su içerken su genzime kaçıyor. Öksürmeye başlıyorum. Neyse geçiyor. Hala ağlıyorum. Neden ağladığım bilinmiyor. Annem: "Kabus mu gördün? Ne oldu?" diye soruyor ama ben hiçbir şey hatırlamıyorum. Bende şaşırmış bir halde sorular soruyorum. Annem, yok bir şey geçti diyerek beni yatıştırmaya çalışıyor. Ama ben hala ağlamaya devam ediyorum. Yatıyorum ama aynı zamanda durmadan ağlıyorum. Nerdeyse nefes bile alamıyorum, o kadar feci... Saati merak edip telefonuma bakıyorum. Saat: 2.34. Bir saat olmuş annem beni uyandıralı. Ben hala ağlıyorum. Durmadan, yorulmadan ağlıyorum. Bu arada annemle aramızda kısa dialoglar geçiyor. Uykumda ne gördüğümü soruyor, hatırlamıyorum diyorum. Sonra odandan çıkıp oturma odasına gidiyoruz. Yastığımıda alıyorum. Beyaz Show'un sonları. Beyaz programı bitiriyo ve benim ağlamam geçiyor. En sevdiğim divanda sızıp kalıyorum. Gece bir üşüme ve ürpeltiyle uyanıyorum. Oda soğuk. Balkon kapısı açık kalmış, buz gibi esiyor. Annem yanımdaki koltukta uyumuş kalmış. Balkona çıkıyorum. Miss gibi temiz hava... Sonra tekrar içeriye giriyorum. Annemin üstünü örtüp odama gidiyorum. Saat: 5.16. Uyumaya devam edeyim diye yatağa giriyorum ve yatmamla tekrar ağlamaya başlamam bir oluyor. O an anlıyorum. Bana bu odada uyku yok, huzurlu gece yok. Odadan çıkıyorum göz yaşlarım diniyor. Odaya giriyorum ağlamaya devam ediyorum. Saat 7 civarı ağlarken sızıp kalmışım. Sabah uyandığımda annem "Odana ne zaman gittin?" diye soruyor. Saat 5 civarı üşüdüm odama gittim orda uyumaya devam ettim gibi bir şey diyorum. Ağlamaklı kısmı atlıyorum...

Annem kabus gördüğümü sanıyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...