Translate

12 Haziran 2011 Pazar

Kırık Kalpler Durağı


"Kendini eğlenmeye verir kırık kalpler
Sanki unutulurmuş gibi bütün dertler"

Diyor Candan Erçetin şarkısında... Kimsenin doya doya eğlenebildiğine inanmıyorum hiçbir zaman. Ama çok mutlu gözüken insanlar bence en az eğlenenler. Büyük problerler saklanıyor bence gülen yüzlerin arkasında. Toplumun damgasını yemekten korkmak bence bu. En azından Türkiye'de işlerin böyle yürüdüğünü düşünüyorum. Sanki herkesin hayatı mükemmelmiş gibi damgalarlar seni. "Sorunlu! Hasta!" diye.

Ben pek düşünmem insanlar arkamdan ne konuşuyorlar diye ama yine de oynuyorum bu oyunu. Benim sebebim çok daha farklı. Kendimi kandırmaya çalışıyorum. Kendi yalanıma kendim inanırsam belki bir gün gerçekten eğlenirim? Ne dersiniz? Umarım kendimi inandırabilirim...

Bu arada çok sık Candan Erçetin dinleyen bir insan değilim. En fazla 5 şarkısını bilirim. Ama bu şarkıya resmen bitiyorum. "Sözleşmeden buluşuverir kırık kalpler." diyor. Benimkisi hayat tecrübesi. Bu söze inanıyorum...

(Şarkıyı herkesin dinlemesini tavsiye ediyorum. İsmi: Kırık Kalpler Durağı.)

2 yorum:

  1. Kesinlikle müthiş şarkı ya, Candan Erçetin'in o son albümündeki parçaların çoğu güzel, Git, Bahar vs. İnsanın içine işliyor adeta..

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle haklısın... Benim de içime işledi. Özellikle bu şarkı...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...