Translate

20 Haziran 2011 Pazartesi

IŞIK KAYNAĞI


Hayatta insana yol gösterici bir fener gerekli...

İstiyor insan bu feneri. Ne yöne götürdüğünü düşünmeden istiyor hemde. Doğrusuyla yanlışıyla bir yol arkadaşı aramak bu. Ya da bu benimkisine siz yalnızlık korkusu diyin. Yanımda bir ışık istiyorum. Rengi önemli değil; sadece ışık. Belkide karanlık korkusu. Yalnızlık da bir tür karanlık değil mi zaten? Her gece ışıkların kapandığı karanlıkta kaldığım an tamamen kendimle olduğum için mutlu oluyorum ama hem yalnızlık hem karanlık bir arada olamaz. Yalnız olmadığımı bildiğim için o an iyi hissediyorum. Hem ay ışığı aydınlatıyor yatağımı zaten. Daha güzel bir ışık olabilir mi? Evet, tabiki de olur. Bir insanın içinden sızan ışıktır en güzel ışık. Yanınızdaki insanın içinden sızan ve sizi aydınlatan ışık. İşte ben her anımda, güneşin en parlak olduğu anda bile istiyorum o ışığı. Güneş ışığı bile yetmiyor. Sanki her yer karanlık ve bomboş gibi geliyor o an. İsterseniz dünyanın en kalabalık şehrinin en işlek caddesinde olun. Hiçbir şey değişmez. Yalnızsanız elinizde tuttuğunuz bir fener bile aydınlatmaz sizi. Asıl aydınlık insanın sevdikleridir. Ve sizi seven kişilerdir...

İyiki varsın ışık kaynağım...

Sevin ve sevilmeye bakın... ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...