Translate

14 Haziran 2011 Salı

Herkes Hak Ettiği Gibi Yaşıyor!


Anladım ki okul bana yaramıyor...

Bunu bugün okulda midemin bulanmaya başlamasından anladım. Sadece bu olsa iyi çünkü eğlenme planlarımın hepsi de yalan oldu. Mide bulandırıcı suratlar, iğrenç yüzler, sevimsiz konuşmalar. Okula gitmek bana yaramıyo! Hadi iki gün daha okula gitmedim, cuma günü de bir şekilde geçti diyelim. 3 ay tatilin sonunda yine gidecek olduğum yer orası. Ve daha da beter bir şekilde. Ben o zaman ne yapıcam?! Okul değiştirmek gibi bir şansım belki hala olabilir ama bu yapacağım en büyük saçmalıklardan biri olur. 1 sene kalmış şurda 2-3 kişi için okul değiştirmek mi gerekir?! Tabiki de hayır! Ama yeni kararımı aldı. Burdan da duyuruyorum. Benim huzurumu kaçıranın huzuru kalmıcak! Benim keyfim bozulursa, keyfimi bozanın hayatını bozucam! Benim için çok uğraştırıcı ve zor değil. Elimde bol malzeme var. Bu şekilde mutlu olacağımı düşünmüyorum ama artık üzülende olmak istemiyorum! Damarıma basılmadığı sürece melek olabilirim ama içimdeki şeytanı uyandıranlar düşünsün bundan sonrasını. Ben kendi önüme bakarım asla başkasının yoluna göz koymam ama benim yoluma çıkanın yolunu bozarım da. Çok iyi sabrettim ama sabrın sonu selamet falan değil. Hiçbir bok olduğu yok. Sabır taşı çatlayalı, su bardaktan taşalı çok oldu.

Artık sadece çıkarlar var!!! İnceldiği yerden kopsun!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...