Translate

12 Haziran 2011 Pazar

Her Şeyden Soyutladım Kendimi


Zor geçen bir gece daha...

Her ne kadar uyuyabilmiş olsam da yatağımı özlüyorum. Yattığım divam bu güne kadar oturduğum en rahat divan belki de. Ama insanın yatağı gibisi olmuyo. Alışkanlık olmuş zaten sabah erkenden uyanıyorum. Az uykuya alışık olmam bu konuda işe yarıyo. Uykusuzluk çekmiyorum. Ama bugün sabah kalktığımda boynum ağrıyodu. Yatağımda olsaydım olur muydu bilmiyorum ama o oda odamdan daha soğuk, biraz üşüyorum da. Sabaha karşı baya serin oluyo. Odamın kokusunu seviyorum...

Bir de makyajı bırakmam var tabii. Bütün makyaj malzemelerimin, parfümlerimin olduğu bir dolabımın kapağını aralayamıyorum bile... ne bi parfüm kullanıyorum ne bi makyaj yapıyorum. Dışarıda olan bi roll-on deodorantım var onu kullanıyorum sadece hepsi bu.

Takı takmayıda bıraktım. Takılarımın olduğu çekmeceye kafamı çevirip bakmıyorum bile. Malum şeffaf.

Kısaca her şeyden soyutladım kendimi. Bakalım yarın bana neler getirecek veya neler götürecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...