Translate

13 Haziran 2011 Pazartesi

Hadi Hayırlısı


Kenidimi eğlenmeye vermek dün geldi aklıma. Ne iyi akıl etmişim. Yatağımın müthiş rahatlığını özlemiştim. Odamda uyuyabildim. Günlerdir ruhum aç kalmıştı. Bol bol müzik dinledim. Dinlenmek duygusunu sonunda tatabildim. Bir de şu çeyiz işi olmasaydı... =)

Erken uyanmak alışkanlık haline geldiği için sabahın 8.30'unda uyanmıştım. Ama yatağımda yatıyorum ya kalkmak hiç içimden gelmedi saat 10'a kadar yattım. Aqua'ma sarıldım. Özlemişiz birbirimizi. -Bu arada Aqua benim minik ayıcığım. Mavi renkte olduğu için ismi Aqua. En büyük dert ortağım...- Nasıl uyuduğumu sormayacak mısınız? Önce uyuyamıyordum ya o yüzden diyorum. Yine uyumak o kadar kolay olmadı. Ama kendimi zorladım biraz. Müzik dinledim, film izledim, kitap okudum falan derken göz kapaklarım yorgun yorgun düştü. Göz kapaklarımı kaldıramaz hale geldim ve işte uyku.

Şu çeyiz meselesine de bi açıklık getirmek gerek. Bu yaşta evlenmek gibi planlarım yok. Doğal olarak çeyizin benimle alakası da yok. Yakın bir tanıdığımızın düğünü var. Yardıma ihtiyaçları varmış. Ona yardım ettim hepsi bu. Eğilmekten biraz belim ağrımış ama değidi. Güzel sonuçlar çıkardık. Hepsi el emeği. İyi dualar aldık. İşe yarar umarım...

Kendimi baya baya eğlenmeye bıraktım. Çilek tadında bir hayata ulaşma yolunda. Hadi hayırlısı...

2 yorum:

  1. Ah eğlenmek gerek yaa! :)
    Yalnız şu sabah uyanıp saatlerce yatakta dönmenin keyif hiçbir şeyde yokturrr yaaa

    YanıtlaSil
  2. mükemmel bir şey evet =) keşke her sabah ona vakit olsa..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...