Translate

16 Haziran 2011 Perşembe

Ben Bu Zamanlamaya Ölürüm


Dün (15 Haziran 2011) gece gerçekleşen Ay Tutulması Türkiyenin her yerinden izlenebildi.

Gökyüzünün ışıksız kaldığı o an şehrin kirli ışıkları parlamaya başladı. Tüm güzelliklerin yok olduğu görülebiliyordu. Bana bugüne kadar ki bütün ay tutulmalarından farklı gelen yani şehrin pisliğinin o karanlıkta o kadar parladığını ilk defa fark etmem olmuştu. Belki de hep böyleydi ama dün ortaya çıkmıştı sanki her şey. Galiba bu insanın görmek istediğini görmesiyle veya baktığı açıyla alakalı bir şey. Bilmiyorum ben hangisini görmek istedim ama gerçeği gördüğüme inanıyorum. Güzel hiçbir şeyin kalmadığına da inancım çok büyük. Ama gün ışığı bütün çirkinlikleri örtüyor; ay ve yıldızların ışığı çirkinliklerin üstüne tül perde oluyor. Dün hiçbir ışığın kalmaması her şeyin gözükmesine yetti.

Ama tabi görmek isteyen göz her ışıkta gerçekleri görebilir...

(İzlemeyenlere: http://www.beyazgazete.com/video/2011/06/16/ay-tutulmasi-video-izle-2011.html)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...