Translate

1 Haziran 2011 Çarşamba

Balon Olup Uçan Umutlar - 1


Bir varlar, bir yoklar... Bilmiyorum ki ne yapıyorlar... Anladığım kadarıyla benimle dalga geçiyorlar...

Zaman benimle dalga geçiyor gibi geliyor bazen. Canı sıkılıyormuş da benimle eğlenmeye çalışıyormuş gibi bir havası var... Hep kandini tekrarlayıp duruyor, zaten tek yaptığı şey de bu aslında... Önce her şey çok güzel oluyor. Sonra da birden berbat oluyor... Sonra tekrar çok çok güzel oluyor. Sanki hiç bozulmayacakmış gibi güzel. Sonra tekrar kötü... Bu böyle sürüp gidiyor ve hiç bozulmuyor. Hep aynı olaylar tekrarlanıp duruyor.

Bu son günlerde yine içimde umut kelebekleri uçuşuyor... Tüm korkum, domuşukluğum bundan zaten... Ne zaman içimi umut sarsa birden her şey uçan balonlara dönüşüyor. Ya tutamıyorum uçup gidiyorlar ya da havası kaçıyor... Bu sefer hangisi olacak bilmiyorum ama içimde güzel hisler var. -Her zaman olduğu gibi.- Kötü kokular yine burnumda ama sanki o kadar da boğucu değil gibi...

Dilek perileri bu sefer varlıklarını bana inandırmaya çalışıyorlar gibi. Belke daha makül isteklerle yola çıktığımdandır bilmiyorum ama ben rüyalarımı seviyorum ve hep aynı rüyaları görmek istiyorum. Bu sefer dilek perilerine sözüm var; rüyalarım kabus olmadığı sürece başka bir isteğim yok... Yeterki etrafı 'yine' kötü kokular sarmasın...

2 yorum:

  1. Hayat bu güzelim, iyi günlerde olacak, cok cok iyi günlerde olacak, kötü günlerde olacak, berbat günlerde olacak, sIkIcI günlerde olacak- ne ararsan olacak yani, bosuna demiyorlar hayatimi anlatsam roman olur diye ; ) Umarim senin icin hersey güzel olur!

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim iyi dileklerin için.. =) haklısın galiba öyle oluyo...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...