Translate

9 Haziran 2011 Perşembe

Balon Olup Uçan Umutlar - 3


Bir varlar, bir yoklar... Bilmiyorum ki ne yapıyorlar... Anladığım kadarıyla benimle dalga geçiyorlar...

Zaman dalgasini geçip eğlenmeye devam ediyor...

Hep diyorum ya zaman kendini tekrarlıyor diye, yok o öyle değilmiş, zaman kendini tekrarlamıyormuş. Anladım ki büyük deşimler, büyük farklılıklar oluyormuş. Çok iyi anladım her şey değişiyormuş. Büyükler ya da büyük sandıklarımız küçücük oluveriyormuş bir anda. Masal bir dünyadan uyanıp gerçek dünyaya geçiş oluyormuş o an. Yalanlardan sıyrılıp gerçeklerle dolu dünyaya geliş. Belkide rüyadan uyanış...

İnanmak istemiyor insan gerçeğe; hayal bir dünyanın görüntüsü göze hoş geliyor, ayrı bir güzel kokuyor havası. Ama hep orda kalmak için çaktırmadan şizofreni olmak gerekiyor. Ben olamıyorum. Denedim ama olamadım...

Şimdi bu kirli havaya alışmam gerek. Şimdi alışmaya başlama zamanı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...