Translate

6 Haziran 2011 Pazartesi

Balon Olup Uçan Umutlar - 2


Bir varlar, bir yoklar... Bilmiyorum ki ne yapıyorlar... Anladığım kadarıyla benimle dalga geçiyorlar...

Zaman benimle dalga geçiyor gibi geliyor demiştim ya artık eminim kesinlikle dalga geçiyor. Benim zayıf noktalarımı çok iyi bulmuş durumda ve bunlarla eğleniyor. Damarıma basıp basıp acı çekişimi izliyor. Ve kim bilir ne kadar çok eğleniyor...

Hani her şey hep kendini tekrar ediyor demiştim ya evet gerçekten her şey kendini tekrar ediyor. Hatta aslında zaman ileriye değil belki geriye doğru ilerliyor...

Bilmiyorum ne oluyor ama bu durumun hiç hoş olmadığı kesin. Zaman benim üzerimdeki oyunlarıyla eğleniyor olsa bile ben bu işten hiç keyif almıyorum. Hatta fazlasıyla sıkıldığımı bile söyleyebilirim.

Acısıyla tatlısıyla hayat işte. Önüne çok da fazla seçenek sunmuyor. Yaşamak ve paşımıza düşen lokmayla doymak zorundayız. Ben de bunu yapmaya çalışıyorum ama hem benim hem de ruhum aç kalıyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...