Translate

22 Mayıs 2011 Pazar

RADİKAL KARARLAR


Geç kalınmış kararlar. Çok önce alınması gereken kararlar. Aslında keşke hiç bu kararları almak zorunda kalmasaydım diyorum...
Şu sıralar en çok ihtiyacım olan şey bir zaman makinesi. Sadece 1 yıl geri gitsem her şey daha güzel olabilirdi belki. Olmaması gerekenler hiç olmazdı... Ne benim keyfim kaçardı ne de başkasının keyfini kaçırırdım... Çilek tadında bir hayat bu yanlışlıktan önce mümkünmüş şimdi görebiliyorum... Elbette olucak pişmanlıklarım ama bu kadar acı mı olması gerekiyodu? Durmayacak mı artık gözyaşlarım? En büyük hayalimi bilirsin... 2 şey istiyordum sadece 2 şey! Tanrım beni hiç sevmiyor mu?
Evet gerçek bu Tanrı bile çok kez yok yanımızda... Dilek perilerine inanırdım küçükken ama büyüdükçe anlıyorum onların sadece masallarda olduklarını. Varsalar bile masallardaki kadar iyi değiller...

YALNIZIM, YALNIZSIN, YALNIZ, YALNIZIZ, YALNIZSINIZ, YALNIZLAR.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...