Translate

20 Mayıs 2011 Cuma

Kitap Merakı


Neredeyse gördüğüm her kitaba sahip olmak istiyorum. E durum böyle olunca evde de sayamayacağım kadar çok kitap oluyo. Sonra ben onları saymayı deniyorum. Saatlerimi harcasamda sonuçta sayıyorum.bakıyorum ki yüzlerce kitap var ve ben üstüne üstlük yeni kitap sipariş etmişim. Sonra gidip her kitap veren gazeteyi alıp kupon falan da biriktiriyorum. Sonra da bir bakıyorum kitaplığa kitaplar sığmıyor. E tabi test kitapları falan da var doğal olarak. Ama baya baya sığmıyo. Bende dama yeni kitaplık almayı veya yaptırmayı falan düşünüyorum internette modellere bakıyordum e tabii alamam odama sığmaz ama çok güzel bir şey gördüm ve paylaşmak istedim. =)

3 yorum:

  1. Bana verebilirsin İpektom kitaplarını her zaman biliyorsun :P

    YanıtlaSil
  2. Sana kitap vermek mi?! Hayır, asla! =D =P

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...