Translate

29 Mayıs 2011 Pazar

Hayatın Tadı Tuzu


Of bu ne şimdi?! Saf çocuk! Hayır anlamıyorum ki bende. Şu an sanarsın ki dünyanın en mutlu insanı benim. Ama sabah sanki en mutsuzu bendim. Of bu dengesizlik nolcak anlamıyorum cidden. Ama alıştım bu duruma. Artık böyle bir dengesizlik yoksa anlıyorum ki bir şeyler bozulmak üzere, anlıyorum ki huzurum kaçıcak. Ben bu dengesiz düzenin içinde mutluyum. Size saçma gelebilir ama cidden mutluyum. Bu şekilde huzur buluyorum. Her şey yolunda gitmemeli ki daha sonra bütün terslikler üst üste gelmesin. Ufak tefek de olsa aksilikler olmalı. Hayatın tadı tuzu onlar. Gerçekten öyle...

Önceki yazımda bu duruma söylenip durmuşum, hayatın denge politikası bu falan demişim ama bu cidden bir denge. Daha büyük yıkımları önleyen bir denge.

Ama yine de çok dikkatli olmak gerekiyor. Hayatta taşları doğru yere koymak çok önemli. Yapılacak ufak bir zamanlama hatası veya milimlik bir hata bile her şeyi berbat etmeye yeter. Nefesi bile doğru zamanda almalıyım. Bu benim için çok önemli. En ufak detay bile önemli. Hatayı götürmüyo hayatın rengi. Beyaz gibi aynı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...