Translate

23 Mayıs 2011 Pazartesi

Denge Politikası(!)


Doğru olan ne bilmiyorum... Bir yanda pişmanlıklarım bir yanda mutluluklarım; bir yanda isteklerim bir yanda klişeler; bir yanda yalnızlık bir yanda kalabalık... Daha böyle bir sürü şey. Ne istiyorum bilmiyorum. Aslında hepsini istiyorum. Hem mutlu olmalıyım diyorum ama bu mutluluğum kimseye batmasın istiyorum ve toplumun klişelerinde göze batmamak istiyorum, herkes beni boşversin istiyorum ama yalnız kalmak da istemiyorum. Of allahım ben çok şey istiyorum. Hayır bir de şöyle bir şey var ben mutlu olamam ki... Biliyorum çünkü ben kendimi. Huzur batar bana. Gider bulurum bi arza. Ki zaten ben bulmasam o beni bulur. Biliyorum çünkü ben sorunları çekiyorum. Yok güzel başlayıp güzel biten bir günüm daha. Hayat bana denge politikasını uyguluyo. Güzel başlayan günüm hep kötü biter. Kötü başlayan da güzel. Ama yok hani hiç bir tane hep güzel bir günüm. Hatta hep kötü var ama hep güzel geçen bir günüm yok. Her şeye, herkese olan inancımı ve güvenimi kaybediyorum. Çok büyük sarsılıyorum. Büyük yıkıntılarım oluyo. Türkiyede 9 şiddetinde bir deprem olduğunda ne olursa bana da aynı o oluyo. Hayat bana böyle bir denge politikası uyguluyo...

Acılarımla yürümeyi öğrenme zamanı şimdi... Kendime yeni yol çizicem falan diyorum ama hepsi yalan. Ben hala deli gibi aynı şeyleri istiyorum ama söyleyemiyorum orası ayrı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...